12 linią marginalną dobre , niech ktoś spojrzy że ta linie i jej obłożenie z resztą chechów nie ma bezpośredniego połączenia z węglinem, po zmianie linii 12 która teraz jeździ przez krakowskie.
Tak się składa że wiele osób dojeżdzałoby do pracy na godzinę 8 linią 12 gdyby ta była w normalnej godzinie a nie 7-5x z czechowa ona o 8 to stoi w korku północnej przy skręcie w sikorskiego a i dzici do szkoły mogłyby tą linią dojeżdzać.
Likwidacja 23 też chyba nie najlepszy pomysł, czechów i tak jest słabo skomunikowany z resztą miasta, a jak już to linie objazdowe typu poznaj swoje miasto. Dlaczego nikt nie zrobi szybkiej nitki PKS/PKP i nie sprzęży jej z kursowaniem pociągów? nawet na próbę 2 - 3 miesiące aby zbadać opłacalność takiego rozwiązania. Dlaczego nikt nie bada natężenia linii jadących w tym samym kierunku ?? np. z PKS (tysiąclecia) 23, 29 i 34 - odstęp czasowy w kursowaniu to 5 minut, czyli bardzo często zdarza się że linie 23 i 34 jadą na wyścigi na pętle, często do peletonu dołącza 29 która również jedzie na czechów.
|
|
zlikwidujcie ZTM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
dlaczego z Majdanka mam lecieć aż na krańcową albo 2-3 przystanki przejechać za 2,40 bo jakiś kretyn chce zlikwidować 23?
|
|
Porąbało tam kogoś?
'26 zapewnia dojazd do szpitala na Kraśnickiej, tesco, obi itd + połączenie z pętlą na Węglinie (przesiadka na 85) a w przyszłości jak tam powstanie market u zbiegu Kraśnicka-JPII to i do niego przydałoby się jakoś dojechać. Zawsze ludzie tam jeżdżą, poza tym jak się dostać do centrum, na czechów z okolic ul. Irydiona, Dziewanny, Tatarakowej? Na przystanku na JPII już '26 i tak zawsze obładowane jest. Co do omijania os. widok - osobiście to mi pasuje, ale pamiętam jaki był dym o to więc już niech będzie jak jest.
'31 - likwidacja !? No chyba wystarczy się przejechać aby zobaczyć że ta linia jest potrzebna...
'45 i '28 - linia zarówno III i IV kategorii? Hmm, ciekawe. Linia która ma zapewnić połączenie z dworcem PKP, połączeni i tak jest do kitu, a chcą jeszcze 'polepszyć'...
|
|
za mało linii głównych które miałyby kursować co 7-8 minut
nie wyobrażam sobie 158 kursującego z bronowic na racławickie co 15 minut- za rzadko. już teraz, gdy kursuje w roku szkolnym co 10 minut w szczycie jest w nim niemiłosierny ścisk.
nie potrzebny dodatkowy trolejbus na tatary (159) przy kursującym co 15 minut 155 i co 7-8 minut 9
przy często kursującej 18 dać 17 na nowe osiedla powstające przy dożynkowej (pod warunkiem, że 18 będzie jeździć przez związkową na paderewskiego)
generalnie skrócić trasy linii obsługujących słabiej zaludnione rejony do głównych węzłów przesiadkowych np. 2 z turki do bramy krakowskiej, 11 z grygowej do bramy krakowskiej, 4 z poligonowej do placu litewskiego itp.
|
|
tak jak wielu ludzi: z przesiadką. proponuję podjechać pod mpwik i tam przesiąść się w 153 lub planowane 159 |
|
Zmiany są potrzebne, jeżdżące puste autobusy=drogie bilety, brudne i stare autobusy. Jeśli zaoszczędzimy na mało opłacalnych przejazdach to będziemy mogli wykorzystać te środki na podwyższenie standardów autobusów. Moim zdaniem w Lublinie potrzeba BUS PASÓW !! w centrum miasta zaadoptować jeden pas wyłącznie dla przewozu osób w godzinach 6.30-18. Na Racławickich, Kraśnickiego, Głębokiej, Filaretów, Lipowej, Solidarności i innych gdzie są dwa pasy w jednym kierunku.
|
|
Oczywiście, wywalmy 152 z rozkładu. Wtedy żeby dojechać do centrum zostanie mi 151 (co 15 min albo i co pół godziny będzie jeździł) oraz 20, która jest wiecznie spóźniona. Tak, bardzo tego chcemy! Mieszkańcom "zza zemborzyckiej" zostanie tylko 151...Moje gratulacje. Co za jełopy w tym ZTM :/
|
|
Rewolucja byłaby gdyby autobusy jeździły punktualnie! Niewykonalne bo Lublin to jeden wielki korek i tu należy szukać rozwiązań. Kolejne zmiany bez wyobraźni, chyba po to by zgarnąć premię!
|
|
Dziwią się, że wybieramy samochód zamiast komunikacji miejskiej. Częściej jeździ bus do Lubartowa czy Warszawy niż miejski autobus do Szerokiego (linia 3) 3 km od centrum miasta. Szkoda gadać...
|
|
Zlikwidować linię 27 i 16 przecież tam nie mieszkają ludzie?
|
|
albo z pod mpwik w 14tke. Mnie zaś ciekawi marginalizacja linii 8. Dzięki czemu mieszkańcy Zemborzyc i Krężnicy wybiorą dojazd do centrum/pracy samochodem. Zamiast czekać 60 minut na kolejny autobus (gdyby się nie zmieścili/uciekł by im lub nie przyjechał). |
|
strzał w pudło likwidacja linii 31 !!! trzeba więcej 6 i 1 bo jak wydostać się z Nałkowskich po 15? jedyną zapchaną 6? Bo kolejna jest za pół godziny!
|
|
Nie likwidować linii 31.Jest to jedna z najbardziej obleganych linii.
|
|
response |
|
39- nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 32- nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 26 - nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 44- nie jedzie przez spółdzieczości pracy15 i 40- nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 9- nie jedzie przez spółdzieczości pracy |
|
Jaj sobie robisz? Chcesz mieć każdy autobus pod sam nos? 39 dojedziesz i dalej 17 i 18. 32 to samo. 26 - 18 spod KUL-u a z Chodźki daleko nie jest. 44 - pod KUL na 18. 15 i 40 to samo. Myśl trochę. |
|
Jestem podobnego zdania- ZOSTAWIĆ LINIĘ 31!!! NIE ROZUMIEM PROPOZYCJI LIKWIDACJI LINII TAK OBLEGANEJ JAK TA!
|
|
Poza tym tylko 31 jedzie z Czubów i na uczelnie (KUL,UMCS), i na przystanek PKS.
|
|
kiedy pod szpital kolejowy będzie jeździła jakaś nowa linia ? Czy ludzie myślą że jeden autobus '29' to jest wystarczająco ??? KPINY ! Spokojnie powinna być linia która z kruczkowskiego jedzie na śródmieście !
|
Strona 2 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|